התחרות לשילוב המגוון הישראלי בפרסום ושיווק

בית הנשיא, ירושלים
26.05.2020

 

מוזמנים לקחת חלק בתחרות הקריאייטיב הראשונה בישראל לגיוון המתארחת בבית הנשיא. מטרת התחרות היא להראות, הלכה למעשה, מחשבה על שיווק ופרסום ברוח "תקווה ישראלית" (תוכנית הנשיא ריבלין לחיזוק השותפות בין ארבעת המגזרים בחברה הישראלית). בתחרות יתבקשו החברות המובילות במשק, ביחד עם משרדי הפרסום שלהן, להדגים כיצד פרסום מגוון מגדרי של החברה – תורם לשיווק וחיזוק המותג. 

עולם הפרסום מעצב מציאות, ומשפיע על דעות והתנהגויות. זו התחרות הראשונה שמטרתה להוכיח כי גיוון מגדרי בפרסום תורם למותג ומקדם את שיווקו. לתחרות ניתן להגיש קמפיין "דמו", עכשווי, עבר או עתידי בשתי קטגוריות עיקריות: הקטגוריה הראשית מתייחסת ל"נאום השבטים" של נשיא המדינה (חרדים, ערבים, חילונים ודתיים).
קטגוריה נוספת: גיוון בישראל, ברוח האמנה לאחריות ולהגינות בפרסום שמופיעה כאן. 
 
הקמפיינים יכולים להיות פרסומיים לקהל הרחב ו/או קמפיינים פנים ארגוניים (בחברות של יותר מ-5,000 עובדים).

מועד הגשה: 5.5.2020
באירוע הגמר, שיתקיים ב-26.5.2020, יציגו החברות הפיינליסטיות את הקמפיינים לנשיא המדינה.

 
התחרות בשיתוף עם איגוד הפרסום, איגוד השיווק הישראלי, הבצפר, הפורום הישראלי לגיוון, ונציבות שוויון הזדמנויות בעבודה.

מצורף בריף מלא על התחרות 

לכל שאלה ופרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו במייל