אירוע חשיפת תוצאות דירוג מעלה 2016 ויום האחריות החברתית

האירוע התקיים ב- 29.06.2016

באירוע נחשפו תוצאות דירוג מעלה 2016 והתקיים טקס פתיחת המסחר בהשתתפות ראשי החברות המדורגות. דירוג מעלה התרחב השנה גם לחברות בעלות מחזור כספי שבין 50-320 מיליון ₪ המחויבות לאחריות, שקיפות והוגנות אשר יקבלו חשיפה במהלך האירוע.

להורדת מצגת חשיפת תוצאות דירוג מעלה 2016, לחצו כאן.

האירוע היווה את אות הפתיחה ליום האחריות החברתית, אשר מתקיים זו השנה השלישית. ביום זה יקיימו החברות העסקיות קמפיין מודעות פנים ארגוני שמטרתו להגביר את החשיפה והמודעות בקרב עובדי החברות לאחריות החברתית של החברה בה הם עובדים ומתוך כך לטפח תחושת השתייכות וגאווה בקרב העובדים.
Logo Options-2

הדגש השנה הוא הגברת השתתפותם של אנשים עם מוגבלות בכל מרחבי החיים ע"י מעורבות פעילה של העובדים. על מנת לסייע לחברות בתכנון הפעילות ריכזנו הצעות להרצאות, סדנאות, פעילות חוויתית ומפגשים בדגש על הגברת ההשתתפות של אנשים עם מוגבלות. להורדת תפריט ההצעות לחצו כאן. להורדת לוגו יום האחריות החברתית בסימן הגברת ההשתתפות של אנשים עם מוגבלות בכל מרחבי החיים, לחצו כאן.

בנוסף, לחברות שיבחרו למקד את פעילותן בנושאים אחרים, עדכנו את אינדקס הארגונים החברתיים המציג רשימה של ארגונים לשיתופי פעולה והצעות לפעילויות במגוון נושאים. להורדת האינדקס לחצו כאן. להורדת לוגו יום האחריות החברתית 2016, לחצו כאן.

גלריית תמונות: