מחיר המזון מדאיג את הישראלים ‑ אבל פחות

13.04.2016 | כלכליסט | גיל קיליאן

סקר גלובסקאן הוא סקר שנתי שנערך על ידי מעלה זו השנה השלישית, והוא חלק מסקר בינלאומי שנעשה במתודולוגיה זהה בקרב כ־20 מדינות. הסקר בישראל נערך על ידי רותם AR, בהתאם לבסיס השאלות והמתודולוגיה העולמיים, בקרב מדגם של 1002 איש המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת. לדברי מנכ"ל מעלה, מומו מהדב, הסקר נועד לסמן לתאגידים העסקיים אילו נושאים בפעילותם מטרידים את הציבור, ונכללים בהם סוגיות כגון אמינות ושקיפות, בריאות ואיכות סביבה.

globescan2016-1

לקריאת הכתבה המלאה באתר כלכליסט, לחצו כאן.