צוותי חשיבה למציאת פתרונות טכנולוגיים ותרומת עובדים.

מהנדסים מחברת רפאל התגייסו למציאת פתרונות טכנולוגיים לאתגרי הקורונה. עובדי החברה פועלים למען הקהילה בתרומה לבתי חולים, ולרכישת מנות מזון למשפחות נזקקות בקרב הקהילות בהן מתנדבים עובדי החברה באופן שוטף.

רפאל שומרת על דיאלוג עם מחזיקי העניין שלה באופן שוטף בעתות שגרה ובאופן מוגבר בזמני משבר. החברה לומדת את האתגרים עימם הם מתמודדים ומבצעת חשיבה פנימית כיצד ניתן הלכה למעשה לסייע בממשקים הפנימיים והחיצוניים, תוך שימוש נכון בעובדי החברה. בין הפעילויות הנעשות בחברה ניתן לראות:

צוותי חשיבה למציאת פתרונות טכנולוגיים:

מספר צוותים, המורכבים ממהנדסי רפאל, התגייסו בהתנדבות לקחת חלק בצוותי חשיבה ופיתוח לאומיים, לטובת רתימת העוצמה הטכנולוגית של החברה למאמץ כנגד וירוס הקורונה. המהנדסים מביאים עימם את המורשת הטכנולוגית, היצירתיות, הידע והניסיון של רפאל, ל התמודדות עם האתגרים איתם מתמודדים המשק הישראלי והעולם כולו. צוותים אלו פרוסים במספר בתי-חולים בארץ, ממפים את צרכי הצוותים הרפואיים ופועלים למציאת פתרונות טכנולוגיים בכלל הדיסציפלינות, כולל: בתחומי חיטוי וחומרים, בתחומי עיבוד תמונה וראייה ממוחשבת, יכולות תקשורת ורובוטיקה ועוד. 

קשר עם הקהילה:

רפאל שומרת על קשר הדוק עם הרשויות המקומיות איתן היא מקיימת קשרי קהילה במהלך השנה, וגם עם בתי-הספר והמרכזים הקהילתיים אשר חווים קשיים במתן מענה לתושבים. במסגרת זו התקיים המבצע השנתי המסורתי של רכישת מנות מזון לנזקקים כחלק מתרומות עובדי החברה, במהלכו תרמו עובדי החברה 250,000 ₪ לטובת רכישת מנות מזון. המנות נתרמו למשפחות של תלמידים ובוגרים אותם מאמצת רפאל כל השנה ובקהילות בהן מתקיימת התנדבות עובדים.

מהלכים נוספים:

תרומה

בצל המשבר, התגייסו ועדי העובדים ברפאל והעבירו תרומה מיוחדת לטובת רכישת מכונות הנשמה לבתי החולים רמב"ם, כרמל ובני-ציון.

קשר עם ספקים

רפאל שומרת על רצף שרשרת האספקה שלה, תחת המגבלות, ועומדת בקשר רציף עם ספקיה, לרבות המשכיות התשלומים כרגיל, מתוך אחריות כלכלית למשק הישראלי.

קשר עם עובדים

בימים אלו משמרת החברה את הקשר עם עובדיה בעזרת הקמת והטמעת פלטפורמות חיצוניות לתקשורת והעברת מידע. העובדים מקבלים עדכונים שוטפים על המצב, וכן מסרים מהמנהלים. בנוסף החברה רכשה מנויים לחדר כושר וירטואלי, ודואגת להפיץ באופן שוטף מידע אינטראקטיבי לפעילות מהבית – גם לילדים וגם להורים. המידע הכולל: קורסים מקוונים, רעיונות לפעילויות עם הילדים ועוד.

מוזמנים לשתף אותנו בפעולות ובמענים שאתם מציעים בתקופה זו אשר יכולים לתרום ולחזק את החוסן החברתי בימים אלה.

מוזמנים לשתף

המשיכו לעקוב אחר הפעילות שלנו:

התעשייה האווירית | רתימת היכולות הטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר, תוך שמירה על המשכיות עסקית

שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.

Read More »

אינטל | הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים

הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה

Read More »