ביטוח ישיר | איך מאפשרים ל- 90% מהעובדים להמשיך לעבוד מהבית ואיך ממשיכים לשמור על קשר?

איך מאפשרים ל- 90% מהעובדים להמשיך לעבוד מהבית?

ביטוח ישיר הצליחה במהירות וביעילות להעביר את כל מערך העבודה לעבודה מהבית, במעט משאבים ושמירה על מרבית העובדים. החברה ממשיכה לייצר תחושת חיבור וקשר עם העובדים, ואף חילקה בונוסים לעובדיה על אף קשיי התקופה.

שאלות ותשובות עם דפנה קליינר, סמנכ"לית משאבי אנוש בביטוח ישיר:

ביטוח ישיר היתה בין החברות הראשונות בענף הביטוח ובכלל אשר מציעה ומעודדת עובדים לעבוד מהבית לפחות יום בשבוע. האם זה הקל עליכם בהתמודדות עם הנחיות הקורונה?

בהחלט. אכן קידמנו את מדיניות עבודה מהבית כבר לפני שנים, כחלק מהתאמת מסלולי העסקה גמישים ומותאמים לצרכי העובדים של היום. זאת לצד התפיסה כי איזון נכון בין בית ועבודה ושגרות תומכות ישפרו ויגבירו את הפריון ותפוקת העובדים.

מהלך זה הוכיח את עצמו בתקופה מורכבת זו, הן בהיבט היכולות והתשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו, שאפשרו לנו להעביר כ- 90% מהעובדים למתכונת עבודה מהבית בתוך ימים ספורים בלבד, והן מבחינת השמירה על ההמשכיות העסקית של החברה, לצד שמירה על רמת שירות וסטנדרט להם אנחנו מחויבים כלפי לקוחותינו.

בנוסף, שגרת עבודה וניהול מרחוק מוכרת למנהלים ולעובדים, כך שההתאמות הנדרשות בביסוס שגרה קבועה כזו בוצעו במינימום זמן ומשאבים.

מהן המדיניות והפעולות שהגדרתם במטרה לחזק את החוסן החברתי של החברה והעובדים בתקופה כזו?

עם תחילת המשבר והשפעתו על החברה, הגדירה ההנהלה במדיניות הפעולה כי עלינו למצות כל פתרון אפשרי על מנת לשמור על עובדי החברה, לפעול למזער את הפגיעה בתעסוקתם בטווח הקצר, ולשמור על החוסן החברתי והאנושי שלנו כמקום עבודה. החברה עושה התאמות ושינויים בהתאם להנחיות כדי לאפשר שגרה והמשך עבודה רציפה ככל שניתן. לשם כך החברה עשתה מאמץ גדול להוציא כמות מזערית של עובדים לחל”ת ומלווה עובדים שבחרו לעשות זאת בכל התהליך, תוך שמירה על קשר רציף עמם ועם משפחותיהם. יתרה מכך – החברה החליטה על אף התקופה להעניק לעובדים בונוסים אישיים לשנת 2019, שניתנו כבר במשכורת מרץ. תגובות העובדים נרגשות וניכרת הערכה רבה על היחס האישי, ראיית העובד כאדם, הבונוסים ושמירה על פרנסתם, ואנו רואים כיצד רמת המחוברות, המחויבות והתרומה של העובדים לעשייה בימים אלו מתגברת ומתעצמת.

לצד כל זאת, החברה הזמינה עובדים להגיש בקשות לוועדת מלגות ותסייע במקרים חריגים בתקופה זו. בנוסף, כחלק מערך ההוגנות שמנחה אותנו, החליטה החברה להקדים את התשלומים השוטפים לספקים שעובדים עמה במיידי. 

איך ממשיכים לייצר תחושת חיבור וקשר עם העובדים?

אנחנו דואגים לייצר ערוצי תקשורת חדשים ומותאמים לצו השעה באמצעים טכנולוגיים כדי לשמור על הקשר עם העובדים ובני משפחותיהם: עובדים שילדיהם חוגגים יום הולדת מקבלים מאיתנו הודעת SMS עם היונים המפורסמות של החברה; להקת ביטוח ישיר הקליטה קליפ להעלאת המורל בימי קורונה; בנינו אתר תוכן מותאם וייעודי לעובדים ומשפחותיהם באפליקציית החברה הכוללת מגוון רחב של תחרויות ייעודיות, פעילות ברכות לפסח בין העובדים ("תרי זוזי"), משחקים והפעלות לילדים, פעילויות לפנאי, ותקשורים שוטפים ועדכונים מהחברה.

לאיזה תחומים בקהילה בחרתם לתרום?

ברבעון זה, התרומות היו ברובן לאור משבר הקורונה – החלטנו לתרום עשרות אלפי שקלים לעמותות העוזרות לקשישים, לחינוך ולבית החולים שיבא – סה"כ מאות אלפי שקלים. העובדים מעודכנים על הפעילות והתרומות וגם לכך יש השפעה על החוסן שלנו כחברה. 

מוזמנים לשתף אותנו בפעולות ובמענים שאתם מציעים בתקופה זו אשר יכולים לתרום ולחזק את החוסן החברתי בימים אלה.

מוזמנים לשתף

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

המשיכו לעקוב אחר הפעילות שלנו:

התעשייה האווירית | רתימת היכולות הטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר, תוך שמירה על המשכיות עסקית

שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.

Read More »

אינטל | הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים

הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה

Read More »