תמיכה כוללת בעובדים ותגבור התמיכה והשירותים עבור לקוחות וצרכנים.

תנובה תומכת בעובדים במגוון ערוצים, ביניהם: אפליקציה ייעודית לתקשור שוטף, חיזוק 'גאווה תנובאית' וקשיבות גבוהה להבנת תחושות העובדים. בנוסף, החברה פועלת למען הקהילה, ומתגברת שירותים עבור לקוחות וצרכנים.

עובדים:

עובדי החברה

  • חלוקת ערכות וציוד מיגון לכלל העובדים.
  • אפשרות עבודה מרחוק/מהבית לבעלי תפקידים.
  • בוצעה התאמה של שעות העבודה בהתאם לצורכי הארגון, כדי לייצר הפרדות בין המשמרות להבטחת בטיחות העובדים.
  • פתיחת פורטל תמיכה לעובדים.
  • פתיחת קטגוריית "נגיף הקורונה" באפליקציית "מחוברים לבית" המרכזת מידע שוטף, הפעלות וטיפים להורים ועוד.
  • קו פתוח 24/7 עבור עובדי תנובה לקבלת שירותי ייעוץ ותמיכה פסיכולוגים של חברת "מתן מיתר".
  • הקדמת חלוקת השי לפסח.
  • הקדמת תשלומי הבונוס השנתיים.
  • מענק מיוחד לכל סדרני המדף על המאמץ המיוחד בימי המשבר.
  • מכירה מוזלת של סחורה לחג הפסח.
  • חלוקת צידניות ממגוון מוצרי תנובה לחג לעובדים הנמצאים במצבי מצוקה קשים.
  • משלוח עוגות לכל עובדי תנובה לאות הערכה והוקרה על העבודה המאומצת בעת הזו. העוגות נרכשו מלקוח מוסדי של תנובה.
  • משלוח ערכות מתוקות לעובדים הנמצאים בבידוד. תמיכה של מנהלים בעובדים אלה בשיחות קבועות.
  • בניית נוהל טיפול בעובדים בזמן קורונה, בכל היבטי חיי העובד.
  • שפים של 'תנובה שף' ערכו ארוחות מפנקות לעובדי הייצור והתפעול.
  • תקשור שוטף לכל העובדים ברמה יומית כחלק מהסברה, עידוד ותמיכה, ויצירת 'גאווה תנובאית'.
  • שליחת "מד דופק" לכל העובדים להבנת תחושות העובדים לגבי התמודדותה של החברה עם משבר הקורונה.

גמלאי החברה

  • שי לחג נשלח לגמלאי החברה.
  • תמיכה בגמלאים והגעה אליהם עם צידניות ממגוון מוצרי תנובה המיועדים לחג.

קהילה:

  • תמיכה במוקד מד"א עם מגוון מוצרי תנובה.
  • אספקת מוצרי מזון לכ-1,000 קשישים עם צידנית מלאה במגוון מוצרי תנובה.
  • תמיכה בצוותים רפואיים, ילדיהם ובני משפחותיהם עם מגוון מוצרי תנובה.
  • "בית לגדול טוב" – תמיכה מרחוק במשפחות באמצעות שיחות, סרטונים, תכנים ועוד.
  • תמיכה בלוחמי שייטת 3 שנמצאים בהסגר עם מגוון מוצרי החברה.
  • חלוקת מחשבים ניידים לילדי אומנה של הג'וינט.
  • תרומה נרחבת של מוצרים לעמותות המסייעות למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.
  • השקת אתר "זמן משפחה" – הנגשת תכנים מגוונים המיועדים לכל המשפחה, במיוחד בתקופה זו, בה מרבית בני המשפחה נמצאים בבית.

לקוחות עסקיים ומוסדיים:

  • אספקה רציפה של מוצרי החברה לכלל הלקוחות על מנת לאפשר זמינות מלאה בחנויות.
  • קשר מתמיד ורציף עם הלקוחות, תוך שיפור תנאים מסחריים.
  • הקמת פורטל שיווקי ייעודי לפיצריות שהן לקוחות תנובה, שעושות משלוחים לצרכנים.
  • משלוח צידניות מלאות במגוון מוצרי תנובה ללקוחות מוסדיים שנפגעו מהמשבר.

צרכנים:

  • תנובה מחוייבת להבטחת אספקה שוטפת ומלאה למגוון מוצרי תנובה, לאור הצריכה המוגברת.
  • תנובה עד הבית – שירות משלוחים ייעודי, עד לבית הצרכן, עם מגוון מוצרי חטיבת החלב. 

מוזמנים לשתף אותנו בפעולות ובמענים שאתם מציעים בתקופה זו אשר יכולים לתרום ולחזק את החוסן החברתי בימים אלה.

מוזמנים לשתף

המשיכו לעקוב אחר הפעילות שלנו:

התעשייה האווירית | רתימת היכולות הטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר, תוך שמירה על המשכיות עסקית

שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.

Read More »

אינטל | הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים

הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה

Read More »