לראשונה: השקת שני מדדי אג"ח מעלה חדשים בכנס מעלה 29.11.17

האירוע התקיים ב- 29.11.2017

בכנס מעלה הבינלאומי 29-30.11.2017 יושקו מדדי אג"ח-מעלה חדשים אשר יצטרפו למשפחת מדדי מעלה לאחריות תאגידית.

דירקטוריון הבורסה לניירות ערך אישר בשבוע שעבר השקת שני מדדי אג"ח תאגידיות חדשים: מדד "תל בונד צמודות-מעלה" ו"תל בונד שקלי-מעלה", בו יכללו סדרות אג"ח של מנפיקים שדורגו על ידי ארגון מעלה לאחריות חברתית

השקת המדדים תתקיים בטקס פתיחת מסחר בכנס מעלה הבינלאומי בהשתתפות הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון, מנכ"ל הבורסה וראשי החברות המדורגות.

מתוך ההודעה לעיתונות של הבורסה על השקת המדדים החדשים:

"מדדי Socially Responsible Investing SRI, המיועדים למשקיעים הסבורים כי קיים קשר בין אחריות תאגידית לבין ההתנהלות היומיומית ומוסר התשלומים של החברה, הולכים וצוברים בשנים האחרונות תאוצה בקרב משקיעים ברחבי העולם, בייחוד בצפון אירופה. עם השקת מדדי תל בונד-מעלה בישראל, מחזקת הבורסה בתל-אביב את החיבור החשוב בין שוק ההון לקהילה"

כרקע, מדד תל אביב מעלה (מניות) הושק בפברואר 2005.  מבט על תשואת מדד ת"א-מעלה (רצ"ב) לאורך זמן מלמד שביצועיו עולים על הביצועים של מדדי השוק המסורתיים, ובכך מחזקים את החיבור החשוב בין שוק ההון לקהילה והחברה.

מתוך כתבת כלכליסט: "המדד עם התשואה הכי טובה בעשור האחרון, שאף אחד לא משקיע בו",  ניר טל 15.2.17)

תשואת מדד מעלה  – מול מדדי מרכזיים אחרים:

מדד תשואה בשנה האחרונה תשואה – 3 שנים תשואה – 5 שנים תשואה – 10 שנים
ת"א-מעלה 17% 34% 96% 40%
ת"א-125 4% 0% 23% 16%
ת"א-35 1% 0% 19% 24%
ת"א-90 21% 17% 53% 1%

 

כנס מעלה הבינלאומי 2017, שבו יושקו המדדים החדשים, ייחולק  למגוון רחב של מושבים הייעודיים לכספים, קשרי משקיעים, משאבי אנוש, רווחה, שיווק, שירות לקוחות, חדשנות, סביבה, רכש, קשרי משקיעים ועוד. זוהי הזדמנות לפגוש  ולשוחח עם מגוון של דוברים מרתקים מחו"ל ומישראל ולהבין כיצד חדשנות לאיכות חיים מייצרת ערך לעובדים, ללקוחות ולציבור בכלל.

במסגרת כנס מעלה הבינלאומי 2017 – משקיעים מבנקים ובתי השקעות בינלאומיים יציגו כיצד חברות יכולות לבלוט בתחום תוך התייחסות למגוון סקטורים עסקיים. אנליסטים מחברות מחקר ודירוג פיננסי ESG יציגו את הציפיות שלהם מהמשק תוך דיון סביב שולחן עגול עם נציגי חברות ישראליות מובילות וגופי השקעה ישראלים ועוד.

הרשמה לכנס:

register_yellow maala 11.9