פודקאסט מעלה

פרק 3: תקשורת, ערכים ומותגים

כיצד מותגים מנווטים את הדרך תוך שינוי התפיסה שלהם על ערכים, אמון והתהליכים החברתיים-כלכליים שעוברים על ישראל.

#הוקלט בכנס מעלה הבינלאומי 2018

*אורך הפרק: 22 דקות

If you want to share it

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מושב בנושא: איך מותגים משלבים ערכים חברתיים שמיטיבים עם המותג ועם הקהילה? כחלק מכנס מעלה הבינלאומי 2018.

שיחה בין נעמה סיקולר, העורכת הראשית של גלובס לבין מנחת המושב שירלי קנטור, יועצת לאחריות תאגידית, השפעה חברתית על השינוי התפיסתי שעבר גלובס מאז הרכישה שלו על ידי אלונה בר און ועל הדרך שלו למימוש הערכים בליבה העסקית-עיתונאית.

via GIPHY

קישורים לדברים שהוצגו בדיון:

מצאו אותנו ב:

פרק 2: הקהילה הגאה ושוק העבודה

פודקאסט מעלה פרק 2: הקהילה הגאה בשוק העבודה האם יש לישראל סיבה לגאווה? תמונת מצב של הקהילה הגאה ושוק העבודה בישראל. מושב מיוחד בשיתוף האגודה

Read More »