חלוקת מזון בפסח? זה נחמד. אבל הציבור רוצה יותר

גלובס | מוסף שבועות | שירי חביב ולדהורן


הציפייה של הציבור – עובדים, משקיעים ולקוחות – היא שהחברות בישראל ייתרמו, אבל שגם יסייעו לצמצום הפערים החברתיים בישראל.
איך עושים את זה? ואיך יודעים שהפעולות של החברה נוקטת בהן באמת אפקטיביות?

הציבור בישראל מצפה מהחברות לתרום לקהילה – אבל לא לרוץ ולספר על כך. ובכלל, הציבור מעדיף שהחברות יפעלו באופן משמעותי יותר ויסייעו לפתור בעיות חברתיות.

להורדת הכתבה המלאה- לחצו כאן.
לכתבה באתר גלובס- לחצו כאן.