נושא האקלים שב לקדמת הבמה בארה"ב. ומה אצלנו? מוזמנים לצפות בשיחה עם אלי כהן, מנכ"ל תרמוקיר, המספר על אסטרטגיית הקיימות וכיצד היא מהווה מנוע צמיחה מרכזי.

קיימות מוגדרת כחלק אינהרנטי במנוע הצמיחה של תרמוקיר. אלי כהן, מנכ”ל תרמוקיר מתאר כיצד מה שהחל כמנוע כלכלי ולצרכי התייעלות הפך לחלק מחזון החברה.

תרמוקיר, שחקנית לא מאוד גדולה בסקטור הבניה מיצבה את עצמה בעקבות פעילות שיטתית ומקצועית, כחברה מובילה בתחום הקיימות, עם מותג חזק, בידול מסחרי ויצירת ערך ללקוחות.

אלי מתאר את השלבים השונים בבניית אסטרטגיית הקיימות, כולל שכנועים לא פשוטים של הדירקטוריון, לצד תהליכי עומק הן בתהליך הייצור והן בפיתוח ובמו”פ.

בשיחה מתאר גם תהליך ניתוח מעגל חיי מוצר (LCA) שנעשה בחברה והחשיבות שבו.

אלי מרגיש שישנה התקדמות בענף הבנייה בנושא הקיימות. צריך להתכונן לישראל דלת פחמן ולחשוב איך התעשייה מתחברת לחזון ופועלת בהתאם

קישור לסרטון: