להגשים את חזון המגוון והשונות
כתבתו של דאגלס ר' קוננט, התפרסמה בדה-מרקר
מאת: מערכת האתר | 11/10/2011
ארגונים רבים מצהירים על כוונתם להגדיל את המגוון האנושי בהם ואת ההזדמנויות לאוכלוסיות מרקעים שונים – בענקית המזון קמפבל סופ עושים זאת בפועל
בארגונים רבים מדי נעדרות נשים וכן אנשים מרקע אתני או מיני שונה. בחברת קמפבל – ממנה פרשתי לא מזמן מתפקיד נשיא ומנכ"ל – המגוון מתמקד לא רק בניפוץ תקרות הזכוכית, אלא גם בשיקוף של בסיס הלקוחות שלנו. 80% מהלקוחות הן נשים מתרבויות ומרקעים שונים מבחינה אתנית, תרבותית ומינית.
להלן כמה דברים שעשתה קמפבל כדי לשפר את הגיוון והשונות בקרב כוח העבודה. צעדים אלה אולי יוכלו לעזור גם לחברה שלכם:
1. לא התעלמנו מהעובדות: ערכנו סקר פנימי נרחב. גילינו שהמוצרים שלנו נמצאים כמעט בכל בית אמריקאי, אך כוח העבודה שלנו אינו מייצג כהלכה את בסיס הלקוחות שלנו. הבנו כי אם היינו ממשיכים לשמור על מסגרת גיוס מצומצמת, היינו מחמיצים עובדים מוכשרים.
2. בנינו תוכנית לקידום המגוון והשונות: קראנו למנהלים להשתתף בתוכניות הגיוס וההכשרה החדשה שלנו. מגייסי העובדים התבקשו לוודא שלכל משרה ניגשים מועמדים ממגוון רקעים, והוטלה עליהם אחריות לקידום הביצועים שלנו ביצירת מגוון ושונות בכוח האדם בחברה.
לכתבה המלאה לחצו כאן