מפגש מס' 15: אחריות חברתית בקוקה קולה ישראל. עמיתה מארחת: קוקה קולה. ספטמבר 2007
כארבעים מנהלות ומנהלי אחריות חברתית מקרב עמיתי מעלה, נאספו במרכז המבקרים של קוקה קולה בבני ברק, לבוקר של מבט מעמיק אל תוך נבכי האחריות החברתית של "המבקבקת הישראלית" של אחד המותגים החזקים בעולם.
אירחה את המפגש אסנת אוליאל-לימור, מנהלת האחריות החברתית של קוקה קולה, אשר הציגה במפגש את תפיסת האחריות החברתית של החברה העולמית ואת היישום הישראלי של תפיסה זו, תוך תיאור מעמיק של תחומי סביבת העבודה, מעורבות בקהילה ואופן ניהול האחריות החברתית. טל רבן, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק, תיאר בצורה מקיפה את סוגיות האחריות החברתית בסביבת העסקים (marketplace), תוך הדגשת חשיבות הדיאלוג עם הצרכנים ועם מחזיקי העניין סביב סוגיות הקשורות למוצרים ולשיווק. דב לנדמן, הטכנולוג הראשי של החברה, תאר בפרוטרוט את המהלכים שמתבצעים בחברה מזה שנים לצמצום ההשפעות הסביבתיות שלה, בין היתר לגבי שימוש במים, שימוש באנרגיה, פסולת מוצקה ועוד. מהלכים אלה, העיד לנדמן, הביאו לייעול כספי, ולא רק לשיפור באיכות הסביבה. בתום המפגש, נערך סיור חוויתי ב"מרכז החושים".
לעיון באתר האחריות החברתית של קוקה קולה ישראל