יום המחזור של ישראל

האירוע התקיים ב- 08.12.2020

בואו לקחת חלק ביום המיחזור של ישראל שיתקיים ב-8 בדצמבר, כדי לקדם את הנושא בחברתכם ישנן מגוון פעילויות של למידה וחוויה בנושא מיחזור אריזות ושמירה על הסביבה.

כחלק מהמאץ להגביר את המחזור פותח קיט לחברות וארגונים הכולל מגוון מידע ופעילויות אותם ניתן להטמיע למול העובדים.ות ומשפחותיהם. הקיט כולל משפטי "הידעת?", חוברת פעילויות כייפית, חדר בריחה לכל המשפחה וגם חידון מיחזור בזום בהנחית יעל ויוסיאל מהמירוץ למיליון (!)

השנה יום המחזור יהיה תחת הקונספט "קובעים את שיא ממחזרי האריזות בישראל". הזמינו את העובדים ובני משפחותיהם להצטרף למאמץ לעשות טוב לסביבה ולהביא את ישראל לשיא ממחזרי האריזות. תאגיד המחזור תמיר דאגו לכל התכנים ופיתוח המשחקים והעלויות של ההפקה ומשחק זום הן באחריות החברות.

בקובץ המצורף ניתן למצוא עוד הפרטים.

לכל שאלה ומידע נוסף ניתן לפנות לחני קליין hani@tmir.org.il.

מטרת יום המחזור להעלות את המודעות לחשיבות המחזור והפרדת פסולת האריזות בכדי למנוע את הטמנת הפסולת ובכך להקטין את ההשפעה הסביבתית השלילית. לעודד את התושבים לקחת חלק פעיל בהפרדת פסולת ולהגביר את אמון הציבור בתהליכי המחזור בישראל.

כיום יש הסדר הפרדה לאריזות עם פח מחזור כתום ב- 112 רשויות ועד סוף השנה לכ- 5 מיליון תושבים יהיה פח כתום ליד הבית. יום המחזור יתקיים השנה ב- 8.12 וילווה בפעילות ענפה הכוללת שיתופי פעולה עם ערוצי הטלוויזיה והאינטרנט המובילים, פעילויות שטח ברשויות וכן יוענק פרס בבית הנשיא לרשויות המובילות במחזור אריזות.