פורום מעלה: תרומת עסקים ליעדי פיתוח בר קיימא של האו"ם (ה-SDG's )

האירוע התקיים ב- 23.07.2019

"לא משאירים אף אחד מאחור" | Leaving no one behind


פורום מעלה (23.7.19) ראשון מסוגו הציג את הפעילויות העדכניות ביותר של המגזר העסקי לצד משרדי הממשלה וחברה האזרחית בקידום יעדי הקיימות הגלובלים SDGs.

התובנה העיקרית ביחס לפעילות המקומית אל מול יעדי האו"ם היא:

בין המשתתפים: חברות ישראליות אשר פועלות לקידום הSDGs ולחברות גלובליות הפועלות בישראל ולכל מי שעוקב אחר הנושא ומבקש לפתח שיתופי פעולה. הפורום נערך ב"כוורת"- האב החדשנות החברתית של ישראל הנמצא בלוד.

הציגו:

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל השיק את דו"ח האחריות התאגידית של אינטל בסימן חיבור ליעדי הקיימות של האו"ם, הוא פירט כיצד הפעילות העיסקית של אינטל תורמת למאמץ הישראלי לתמיכה ביעדי האו"ם וכיצד ורתימת החדשנות משפיעה גם על עולמות האחריות התאגידית. הדו"ח הושק השנה לרגל ציון 45 שנה לאינטל ישראל.

"מתוך הדו"ח עולה כי 6,000 מעובדי החברה התנדבו השנה בקהילה ותרמו ביחד למעלה מ-60,000 שעות התנדבות; היוזמה הלאומית 5 פי 2 שיזמה ומובילה אינטל השיגה את יעדיה והכפילה את מס' בוגרי 5 יח"ל מתמטיקה בישראל; 800 נשים גוייסו  השנה לאינטל ישראל, 90% מהן לתפקידים טכנולוגיים; אינטל ישראל רכש השנה 102 מיליוןדולר מספקים מגווים; ו-175 קווט"ש חשמל ירוק נרכשו על-ידי אינטל ביוזמה ראשונה בישראל."

 

לצפייה במצגת לחצו כאן<<

צילום:נתנאל טוביאס

גלית כהן, סמנכ"לית בכירה לתכנון ומדיניות, המשרד להגנת הסביבה סיפרה על הדוח הראשון של ישראל עבור ה-SDGS ועל כך שהממשלה החליטה לאמץ קידום יעדים אלו. גלית ציינה כי כעת הם נמצאים בתהליך שיבחר את היעדים הרלוונטים לישראל.

צפו בסרטון הרשמי של המשלחת הישראלית שהוצג באו"ם:

בנוסף הציגו: רני לובנשטיין, סמנכ״ל בכיר לקשרי חוץ, כיל (לאתר כיל החדש שמציג את החיבור ליעדי ה-SDGs), תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה,בנק מזרחי טפחות. ענת טהון אשכנזי, מנכ"לית איתך-מעכי נציגת קואלציית החברה האזרחית לSDG's ויזמים מבית ה"כוורת" ההאב החברתי של ישראל ("דף חדש ללא חובות" , "Futuring up"' DonateIT" "עזרה בדרך")