אנחנו מחפשים עובדים שמחפשים אותנו

אייל סיליס מתאר כיצד שטראוס מחפשים עובדים חדשים
מאת: מערכת האתר | 13/11/2011

לעיתים אנו משתמשים בטריוויאליות במושג "העובדים במרכז," אך מדובר בעצם במגמה חשובה, שמטרתה הוא לקיחת אחריות על המועסקים עוד משלב ההשמה ובתהליכי ההתפתחות של העובדים במהלך עבודתם. לכן, חשוב לנו ליצור את ההתאמה בין המשרה לאדם המתאים, לא רק בשביל ההצלחה של התפקיד עבור החברה, אלא גם הצלחתו וסיפוקו של האדם שיאייש אותה.
המגמה היא הדדית, מכיוון שלא רק לנו חשוב למצוא אנשים עם ערכים ומאפיינים אישיים חיוביים. כיום, חשוב למחפשי העבודה לקבל סל ערכים מוספים למשרה, מעבֶר לתנאי השכר. חשיבותם של אפשרויות הקידום, התרומה החברתית, יחסי האנוש הטובים, תנאים סוציאליים וסביבת העבודה – הפכו להיות חלק בלתי נפרד בבחינת משרה. לכן, אנו מקפידים להדגיש ולתקשר את הערכים של שטראוס כלפי פנים וגם מחוץ לחברה, מתוך מטרה למצוא מועמדים שירצו לעבוד איתנו לא רק בגלל התאמתם לתפקיד, אלא גם רצונם להיות חלק ממשפחת העובדים הגדולה והערכים אותם היא נושאת.

"חדשנות", "העצמת עובדים", "משפחתיות" ו"אחריות חברתית" – הם רק חלק מהערכים עליהם אנו מקפידים מתוך רצון למצוא דור חדש של עובדים אשר ערכים אלו חשובים גם לו. ערכים אלו של העצמת העובד ואחריות חברתית מקבלות ביטוי נוסף בפועל בכך שאנו פונים לאוכלוסיות מגוונות בכדי לאייש את המשרות השונות.

אנו עובדים ואף מספקים תקנים ייעודיים עבור אוכלוסיות מוחלשות כגון בעלי תסמונת- דאון וצרכים מיוחדים אחרים. אנו
כמובן מעסיקים גם עובדים מהפריפריות, האזורים בהם ממוקמים מפעלינו השונים. חשוב להדגיש שאנו מאמינים שהעסקת עובדים מאוכלוסיות שונות היא חיונית וחשובה עבור התפתחות החברה והיא גורם חשוב בצמיחתה ובייחודיות שלה. העסקת אוכלוסייה מגוונת מאפשרת לנו לצמוח כחברה מתקדמת, מובילה יותר ובעלת עובדים אשר גאים להיות חלק מהמערך בה. כפי שהמוצרים שלנו מגוונים ופונים לכל קצוות האוכלוסייה, כך גם העובדים אצלו בחברה הם מגוונים- מכל קצוות האוכלוסייה גם כן.

לקראית הפוסט המלא באתר חברת שטראוס לחצו כאן