כיצד להשתמש במדיה חברתית בכדי לפתור בעיות תקשורת

אסטרטגיות ווב 2.0 לשיפור שיתוף הפעולה ולהעלאת התפוקה של חברת מלקרום
מאת: מערכת האתר | 18/12/2010

מדיה חברתית היא התפתחות בדרכי התקשורת ולא פתרון קסם לכל הבעיות הארגוניות. עם זאת, המומחים מעריכים כי צורת תקשורת זאת היא כאן כדי להישאר ותשמש ערוץ מרכזי לתקשורת בתוך ארגונים בשנים הקרובות.
המומחים בתחום עוסקים יותר מידי באפשרויות שסוג תקשורת זאת מעלה ולא מספיק בתיעדוף שיש לתת להן בתוך המודל העסקי. חדשנות, שיתוף רעיונות ושיתופי פעולה בין עובדים הם חלק מיתרונות הגדולים שסוג מדיה זה מביא למערכי תקשורת פנימיים ולארגונים בהם הם מתקיימים.הדוח המקוצר (המובא כאן) מכיל תקצירים מהדו"ח המלא.

התקצירים עוסקים ב-
אסטרטגיה – האם וכיצד להטמיע מערכות כאלו בארגון
טכנולוגיה – סיכום של הפרק העוסק באפשרויות הטכנולוגיות הקיימות היום
ממשליות – הפרק סוקר כיצד תאגידים משתמשים בטכנולוגיות אלו ואת הסיכונים והיתרונות המרכזיים
החזרים על השקעה ומדידה – כיצד ניתן להעריך את התרומה של מערכות מסוג אלה לארגון?
תפקידים אפשריים – כיצד המדיה החדשה משתלבת לתוך הארגון הקיים?
בנוסף הדו"ח מכיל טיפים כלליים וספציפים להטמעת מערכות מסוג זה.
להורדת הדוח לחצו כאן

melcrum