מיקרוסופט | תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה
תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה. מיקרוסופט ישראל ממנפת יוזמות של עובדים לתמיכה בעסקים קטנים ובצוותים רפואיים. החברה גם רותמת את הידע
שופרסל נשענת על שירות וקשרי לקוחות חזקים בשגרה על מנת לצלוח עומס מוגבר ולהפחית מהלחץ הציבורי בתקופה זו. בנוסף, החברה שמה דגש על מציאת פתרונות לילדי העובדים ועל תמיכה בספקים קטנים, ונרתמת לתמיכה בקהילה באמצעות תרומות בכסף ובמוצרים ובגיוס אלפי עובדים חדשים.
שופרסל חווה גידול משמעותי בפעילות העסקית בשל משבר הקורונה ונדרשת להתמודד עם אתגרים משמעותיים הנובעים מהמצב. השינוי שעברה החברה באימוץ גישה של הקשבה וקשר חזק יותר ללקוח, מקבל כעת משנה תוקף, כפי שגם משתקף בעובדה שאת האחריות התאגידית של החברה מוביל סמנכ”ל השירות והלקוחות, צביקה ביידא.
שאלות ותשובות עם צביקה ביידא, סמנכ"ל שירות ולקוחות בשופרסל:
בהחלט כן. נקודת המוצא שלנו במשבר הזה היא מקום של קשר טוב עם הלקוחות, אהדה (יחסית) של הלקוחות למותג שלנו, לקוחות אוהבים את שופרסל אונליין (שהפך כעת לערוץ קשר מרכזי עם הלקוחות) ורגילים לקבל שירות יוצא דופן בשגרה. כך, גם כשנכנסים לשעת חירום, לקוחות נוטים לזכור את השירות הטוב לו זכו לאורך השנים האחרונות והם מקבלים בהרבה יותר הבנה ואיפוק את הקשיים של היום – מה גם שמובן שהסיטואציה שנמצאים בה כיום היא באמת קשה ולא שגרתית.
נראה שהצלחנו להעביר את המסר שככל שמדובר במלאי המזון ומוצרי הצריכה הבסיסיים האחרים – אין לציבור מה לדאוג ויש מספיק מצרכים לכולם. כולם מבינים שמדובר בתקופה קשה ולא שגרתית ומרבית ציבור הלקוחות מקבל בהבנה את הקשיים והאתגרים שמאפיינים את התקופה. כמו תמיד ישנם גם כאלה שלא מבינים ובהם אנחנו מטפלים ככל יכולתנו. בסך הכל, אנחנו מרגישים שזה מתקבל טוב, ואנחנו מקבלים לא מעט פידבקים חיוביים בנוגע לתיפקוד שלנו בימים הללו.
באמת מדובר באתגר גדול. אנחנו חברה שמרבית עובדיה נדרשים לעבוד בשטח ולא ניתן לעבוד מהבית, והדבר מייצר אתגר עצום בכל הקשור להגעת עובדים עם ילדים לעבודה. אבל אין ברירה, נאלצים להסתדר – מוצאים פתרונות עם בני זוג ככל הניתן ואנו משתדלים להתחשב ככל האפשר במי שצריך.
אנחנו מקבלים פניות רבות מאד של עמותות ושל גופים שונים לשיתופי פעולה בתקופה הזו. לאור העובדה שאנחנו מצויים בפעילות מאומצת מאד ובשעת חירום – מטבע הדברים אי אפשר להיענות למרבית הפניות. אנחנו תרמנו ועודנו תורמים במוצרי מזון ובתרומות כספיות למספר מיזמים ומצויים בקשר עם מספר גופים כדי לסייע ככל שניתן. כמו כן, בשל המצב הקדמנו תשלומים לספקים קטנים, אנו מקיימים שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים רבים ומגייסים אלפי עובדים שנותרו ללא עבודה בימים אלו.
תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה. מיקרוסופט ישראל ממנפת יוזמות של עובדים לתמיכה בעסקים קטנים ובצוותים רפואיים. החברה גם רותמת את הידע
שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.
הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה