תמיכה וסיוע למחזיקי עניין של החברה.

חברת כאל מקדמת תמיכה וסיוע למגוון מחזיקי עניין בארבעה צירים מרכזיים: ביטחון תעסוקתי לעובדים ותקשור באפליקציה פנים-ארגונית; תשלום מהיר לספקים; הטבות והקלות ללקוחות עסקיים ופרטיים; ותרומה לקהילה והירתמות למען אוכלוסיות מוחלשות.

עובדים

במציאות כה מורכבת של אי יציבות תעסוקתית במשק, כאל מטיבה עם עובדיה בביטחון תעסוקתי ומאפשרת לעובדים שאינם נדרשים להמשכיות עיסקית לצאת לחופשה תוך כניסה ליתרה שלילית של ימי החופש. החברה איפשרה לעובדים שביקשו לצאת לחל"ת, ובתקופת החל"ת, ככל שלא תהיה מניעה חוקית, תמשיך החברה להפריש עבורם את ההפרשות הסוציאליות בהתאם לזכאותם.

כאל תומכת בעובדיה בערוצי התקשורת השונים; מתגברת את התקשור השוטף באפליקציה פנים ארגונית, ומפעילה קו חם העומד לרשותם בנושאים שונים לקבלת תמיכה וייעוץ.

ספקים

בכדי להקל על הספקים, כאל עובדת בימים אלו על פי 'נוהל תשלום מהיר' ופועלת להקדמת התשלומים לספקים לפני חג הפסח. כל זאת במטרה להקל על ההתמודדות עם העול הכלכלי ששרויים בו ספקי החברה בפתח החג.

כמו כן, כל פנייה פרטנית שהתקבלה מספקי החברה נענתה בחיוב, תוך הקלה והתחשבות מרבית.

הטבות והקלות ללקוחות:

בצל משבר הקורונה וההגבלות המחמירות, כאל מעניקה הטבות והקלות שיאפשרו לקהל לקוחותיה (העסקיים והפרטיים) להתמודד עם המצב.

לקוחות עסקיים

כאל מאפשרת לבתי עסק קטנים, ליהנות מהקדמת זיכויים ללא עלות, ולבתי עסק שנטלו הלוואה לבצע פריסה מחדש ו/או דחיית תשלום, לעד שלושה חודשים, ללא עלות.

לקוחות פרטיים

במטרה לצלוח את תקופת הבידוד המאתגרת, כאל מעניקה ללקוחותיה הטבות והנחות משתלמות למגוון שירותים ומוצרים המותאמים לשהות הביתית. בין ההטבות שמוצעות בחנות החוויות של כאל ניתן למצוא:

 

הנחות לרשתות מזון: שובר הנחה לרשת 'תן ביס'; ארוחות מוזלות ברשתות אגאדיר, מוזס, בורגרים, ריבר, פיצה האט, דומינו'ס פיצה, ועוד; 15% הנחה ברשת 'אניפט' – מזון לבעלי חיים בקנייה מעל 500 ₪; 30 ₪ הנחה ב'טרי על הבוקר' ועוד.

קורסים אינטרנטיים: קורס אנגלית באינטרנט החל מ-189 ₪; קורס לימוד צילום אוכל של אפרת ליכטנשטט ב-199 ₪ ועוד.

שוברים דיגיטליים במגוון רשתות במחירים מיוחדים: 20% הנחה ברשת shoesonline; שובר כספי למתנות לחגים באתר Delivery Israel; ועוד מגוון הנחות למוצרים משתלמים לבית בחנות החוויות.

קהילה

לנוכח המציאות העכשוויות כאל נרתמת לעשייה חברתית מקוונת עבור תלמידים, הצמאים לנוכחות של דמות מלמדת ומעשירה, בהכנת שיעורי בית. בשיתוף עם עמותת 'שיעור אחר', הפועלת לשוויון הזדמנויות בחינוך, עובדי כאל מאפשרים לתלמידים לשמר את התשתית הלימודית באמצעות שיחות וידאו ב-WhatsApp ובאפליקציית זום ומסייעים בהפגת בדידותם בתקופה זו.

בעת הזו, כאל גם נרתמת לעשייה למען קשישים וניצולי שואה מטופלי רווחה בהפגת בדידותם באמצעות שיחות טלפוניות שבועיות. בשיתוף עם עמותת 'לב ח"ש', המפעילה בימים אלו מוקד חירום לסיוע לאוכלוסיית הקשישים בצו השעה, עובדי כאל תומכים בגיל השלישי בימי הסגר ומהווים עבורו משענת רגשית ואוזן קשבת.

כאל פועלת גם למען בעלי החיים הנטושים, לאור העלייה שנרשמה בנטישת כלבים וחתולים בעת המשבר, ובשיתוף עם עמותת 'תנו לחיות לחיות' מזמינה את עובדיה לאמץ כלב/ חתול אומנה הזקוק לבית חם.

בסמוך למשבר הקורונה, כאל ודיסקונט השיקו בשיתוף 'עמותת סביונים' אמבולנס לשינוע קשישים ומוגבלי תנועה לכל מקום אליו דורשים, ללא תשלום. האמבולנס פועל 24 שעות ביממה לטובת הנזקקים לשירות, ומהווה סיוע נדרש דווקא בימי הקורונה בהם קיים ריחוק חברתי ושירותי שינוע אינם פעילים.

מוזמנים לשתף אותנו בפעולות ובמענים שאתם מציעים בתקופה זו אשר יכולים לתרום ולחזק את החוסן החברתי בימים אלה.
info@maala.org.il

מוזמנים לשתף

המשיכו לעקוב אחר הפעילות שלנו:

התעשייה האווירית | רתימת היכולות הטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר, תוך שמירה על המשכיות עסקית

שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.

Read More »

אינטל | הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים

הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה

Read More »