מיקרוסופט | תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה
תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה. מיקרוסופט ישראל ממנפת יוזמות של עובדים לתמיכה בעסקים קטנים ובצוותים רפואיים. החברה גם רותמת את הידע
יוניליוור מחזקת את Shopo, פלטפורמה למסחר מקוון במרכולים שכונתיים, ופועלת בקהילה במגוון ערוצים. בנוסף, החברה הקימה קבוצת פייסבוק סגורה לתמיכה ותקשורת עם העובדים, הכוללת פעילויות וכלים להתמודדות עם המצב.
תמיכה בקהילה:
במסגרת שיתוף פעולה עם ארגון 'לתת' החברה מסייעת בתרומת מוצרים ייעודית לחבילות סיוע חירום לקשישים אשר מתמודדים עם בעיית נגישות למזון ולמוצרי היגיינה. בימים האחרונים נתרמו עשרות אלפי מוצרי מזון, היגיינה, טיפוח וניקיון לכ-15,000 חבילות סיוע. החברה אף מסייעת לארגון במערך הלוגיסטי לשינוע חבילות הסיוע בכל רחבי הארץ.
תמיכה בעובדים:
עובדי יוניליוור עובדים בימים אלו סביב השעון, מי במפעלים ובמערך המכירות לחנויות השונות ברחבי הארץ ומי מהבית, בכדי להבטיח המשך ייצור ואספקה סדירה של מוצרי החברה לעשרות אלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ ותמיכה בכל פעילויות החברה.
החברה עושה מאמצים להגן על עובדיה, כולל צד ג' מפגיעה אפשרית בשכר. כחלק מכך, עובדי חטיבת השוק המוסדי, אשר עבודתם נפגעה כתוצאה מהמשבר, מנותבים לעבודה ביחידות אחרות של החברה. החברה אף מגייסת עובדים אשר איבדו את מקום עבודתם או נמצאים בחופשה ללא תשלום ממעסיקים אחרים לתפקידים נחוצים בחברה.
החברה עומדת בקשר ישיר עם גמלאי החברה ומסייעת להם בכל צרכיהם.
שי לחג נשלח לכל העובדים באמצעות שליחים, ונוספה מתנה נוספת המורכבת ממוצרי החברה ומוצרים מתאימים נוספים שנשלחה אף היא לקראת היציאה לחג הפסח לכלל העובדים, כולל עובדי צד ג'.
הוקמה קבוצת פייסבוק סגורה במטרה לאפשר גישה לכל העובדים, כולל עובדי מפעלים, לוגיסטיקה ושטח אשר אין להם יוזר ומייל של החברה. הקבוצה מציעה תכנים תומכים וארגז כלים לתקופה זו, שמירה על well-being, פעילויות עם ילדים בבית, כלים לעבודה מהבית ועוד. הקבוצה מאפשרת שיתוף, מחזקת את תחושת המחוברות והשייכות בתקופה מאתגרת זו.
כמו כן, במטרה לסייע לעובדים בהסתגלות למצב החדש החברה מקיימת הדרכות וירטואליות ע"י אנשי מקצוע, כגון התמודדות עם מצבי לחץ ועוד.
בנוסף, לרשות כלל העובדים עומד מוקד סיוע נפשי להם ולבני משפחתם, 24/7 וללא עלות, באמצעות חברת "מצבים" לתמיכה בעת זו.
תמיכה בלקוחות וספקים:
יוניליוור ישראל הקימה את מיזם שופו לפני כשנה וחצי במטרה לספק לסופרים ומרכולים שכונתיים גישה מסובסדת להטמעת מסחר מקוון בעסק שלהם. בשבועות האחרונים הפלטפורמה הפכה חיונית ומשמעותית ביותר ועשרות סופרים שכונתיים חדשים הצטרפו אליה. הם מצליחים לספק מכירה און ליין ומשלוחים מהירים לשכונות שמסביבם וחווים גידולים משמעותיים במכר ובלקוחות חדשים.
בכדי לתמוך בחנויות המצטרפות, יוניליוור מעניקה לכל עסק שמצטרף תקציב שיווק מקומי ייעודי וכן הדרכה דיגיטלית לכניסה לעולמות המסחר המקוון, כמו גם סיוע בהתמודדות עם אתגרי התקופה תוך פעילות עסקית בריאה.
כחלק מהייעוד (Purpose) של המותג והאג'נדה החברתית שמותג תלמה מוביל במשך שנים, ולאור הקפאת פעילויות החוץ בשיתוף החברה למתנ"סים "משפחות של אלופים", המותג בחר לשתף פעולה עם ידיעות אחרונות ו-ynet בהנגשת תכנים ייעודיים שיסייעו למשפחות לשמור על שגרה ואורח חיים מאוזן, להתמודד עם אתגרי התקופה ואף להפיק ממנה את המיטב. בנוסף, באתר תלמה עלה אזור ייחודי הכולל פעילויות ספורט ביתי מצולמות בשיתוף החברה למתנ"סים, טיפים לתזונה נבונה ומתכונים כדי לעזור להפוך את הבקרים לטובים יותר גם בתקופה זו.
מותג דאב עלה בקמפיין הסברתי הכולל מדריך וידאו לשטיפת ידיים נכונה, על פי הנחיות משרד הבריאות, בשלוש שפות – עברית, רוסית וערבית.
תרומות בידע, יכולות וכסף, ומינוף יוזמות עובדים לתמיכה בקהילה. מיקרוסופט ישראל ממנפת יוזמות של עובדים לתמיכה בעסקים קטנים ובצוותים רפואיים. החברה גם רותמת את הידע
שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.
הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה