סמנכ"לית הקיימות העולמית של P&G מגיעה לכנס מעלה 2017

האירוע התקיים ב- 29.11.2017

just header_2

מומחית לקיימות, שיווק וחדשנות, רצה מרתונים ומועמדת לפרס Edie היוקרתי עבור מנהיגי הקיימות לשנת 2018- הכירו את: Virginie Helias

ורג'ני הלייס (Virginie Helias) סמנכ"לית הקיימות העולמית של חברת P&G מגיעה לכנס מעלה הבינלאומי "Innovation For Good Life" שייערך בהאנגר 11 בתל אביב בתאריך ה29.11.17.

(הנשיא האזורי של P&G  על מועמדותה של ורג'ני, Linkdin)

עם 29 שנות ניסיון בחברת פרוקטר אנד גמבל בניהול מותגים וחדשנות, וירג'יני היא אחת ממובילי השיווק והקיימות הבכירים ביותר ב- P&G, עם ניסיון רחב במגוון קטגוריות ומומחיות גלובלית לניהול מותגים מקומיים. יש לה ניסיון בינלאומי (צרפת, בריטניה, שוויץ וארצות הברית). לפני תפקידה הנוכחי, היא הייתה המנהלת הזכיינית של מערב אירופה לאריאל, אחת מהמותגים הגדולים ביותר של P&G. בשנת 2016 היא קודמה לתפקיד סמנכ"לית הקיימות העולמית. היא מוכרת גם עבור החזון שלה, שינוי וניהול מיומנויות לפיתוח מנהיגות (היא מאמנת מוסמכת). וירג'יניה גרה בז'נבה, שווייץ, עם בעלה ושלושת ילדיה, אה כן,  היא גם רצה במרתונים.

ורג'ני הובילה את החברה להישגים מרשימים בהגעה ליעדי הקיימות 2020 בתחומי האנרגיה, תחבורה, פסולת ומים. היא יצרה שיתופי פעולה אסטרטגים עם מיזמים של חדשנות סביבתית כמו TerraCycle and SUEZ על ידי הטמעת מוצרים מבוססים חדשנות-כלכלית מעגלית, לדוגמא בכמה מהמותגים העיקריים הבקבוקים מכילים 25% פלסטיק ממוחזר ולאחרונה בהובלתה של וירג'יני, השיקה החברה בחודש שעבר בקבוקי פלסטיק של המותג Fairy,  שעשויים מ -100% פלסטיק ממוחזר המורכב מ-10% פלסטיק מהאוקיינוסים ו-90% פלסטיק שמוחזר בידי צרכנים. המוצר ישווק בבריטניה ב-2018 בכמות של כ-320 אלף בקבוקים, הייצור הגדול ביותר של בקבוקים מפלסטיק ממוחזר מהאוקיינוסים.

"המטרה הייתה לשלב את הקיימות לתוך החדשנות, המיתוג והפעילות היום-יומית בחברה, ולהטמיע בליבת התאגיד אסטרטגיה עסקית מבוססת קיימות המניעה חדשנות"

(Image © Procter & Gamble)

כנס מעלה הבינלאומי 2017 ייחולק השנה למגוון רחב של מושבים הייעודיים למשאבי אנוש, רווחה, שיווק, שירות לקוחות, חדשנות, סביבה, רכש, כספים, קשרי משקיעים ועוד. זוהי הזדמנות לפגוש  ולשוחח עם מגוון של דוברים מרתקים מחו"ל ומישראל ולהבין כיצד חדשנות לאיכות חיים מייצרת ערך לעובדים, ללקוחות ולציבור בכלל.

ורג'ני תופיע במליאה הפותחת ובמושב "Content Meets Values Meets Branding " בשיתוף איגוד השיווק הישראלי, תיאור המושב: "המפגשים בין תוכן לערכים למיתוג הם קמפיינים אשר מקדמים תפיסות עולם חברתיות הפוגשות את הכמיהה של הצרכנים לאיכות חיים ועולם טוב יותר. לדוגמה, בארה"ב מתעצמת ההזדהות הפומבית של ראשי חברות עם נושאים חברתיים על סדר היום, תוך הצגת החברות כמי שמובילות ועומדות מאחורי סדר יום ערכי. המושב יציג קמפיינים של P&G, בנק הפועלים ונוספות שימחישו מהלכים חדשניים ומעוררי הפתעה במרחב זה והערך העסקי והחברתי שנוצר בישראל ובעולם",  מארחים: תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי; אופיר גוטמן, מנכ"ל P&G ישראל.אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בנק הפועלים; שירלי קנטור, מומחית Marketing for Good; שלי קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה קולה ישראל.

"Innovation and communication will not be conceived without sustainable groundings"

register_yellow maala 11.9