כיצד חברות המזון יכולות להתמודד עם מגמות הבריאות במזון ושינויים בהרגלי הצריכה?
רקע:
מגמת הבריאות במזון הולכת ומתחזקת כאשר אחוז גדל של צרכנים מחפש ערכים של בריאות במזון אך לא בהכרח מעוניין לשנות את הרגלי הקנייה והנוחות שבצריכת מזון מעובד ומוכן. המושב דן בשאלה האם ניתן לגשר בין שתי המגמות האלו, תוך התייחסות למהלכים של חברות מזון בארץ ובעולם, להגברת הערכים הבריאותיים במגוון מוצרים, לצד גישות חדשות בסיוע לציבור לשנות הרגלים באופן התומך בתזונה בריאה יותר.
#המושב התקיים במסגרת כנס מעלה הבינלאומי 2018
בהנחיית מומו מהדב | מנכ"ל מעלה
השתתפו:
אורנה לוי | מנהלת בריאות ותזונה, יוניליוור ישראל
פרופ' ג'ונתן דויטש | מנהל מעבדת המזון, אוניברסיטת דרקסל, פילדלפיה
דגן אשל | מנהל החדשנות, קבוצת שטראוס
עדי כביר קוהלי | מנכ״לית טבעול, קבוצת אסם
פרופ' נדב דוידוביץ' | ראש בית הספר לבריאות הציבור, אוניברסיטת בן גוריון
עו"ד גליה שגיא | מנהלת איגוד תעשיות המזון, התאחדות התעשיינים
הדס יריב | טכנולוגית מזון מוסמכת בתזונה, יועצת מדעית בתעשיית המזון
אופיר רייכמן | יועץ ומרצה לאסטרטגיית תוכן ושיווק, אונ' חיפה והמרכז הבינתחומי
כרמית ספרא | יועצת לתחום הרה-פורמולציה של המזון, משרד הבריאות