פרק 5: איך לרתום כמעט 50% מהעובדים להתנדב בחודש אחד? | פודקאסט מעלה
פודקאסט מעלה פרק 5: איך לרתום כמעט 50% מהעובדים להתנדב בחודש אחד? איך מגיעים לכמעט 50% התנדבות עובדים? שלי מלצר, לשעבר מנהלת אחריות תאגידית של
כיצד מותגים מנווטים את הדרך תוך שינוי התפיסה שלהם על ערכים, אמון והתהליכים החברתיים-כלכליים שעוברים על ישראל.
*אורך הפרק: 22 דקות
מושב בנושא: איך מותגים משלבים ערכים חברתיים שמיטיבים עם המותג ועם הקהילה? כחלק מכנס מעלה הבינלאומי 2018.
שיחה בין נעמה סיקולר, העורכת הראשית של גלובס לבין מנחת המושב שירלי קנטור, יועצת לאחריות תאגידית, השפעה חברתית על השינוי התפיסתי שעבר גלובס מאז הרכישה שלו על ידי אלונה בר און ועל הדרך שלו למימוש הערכים בליבה העסקית-עיתונאית.
פודקאסט מעלה פרק 5: איך לרתום כמעט 50% מהעובדים להתנדב בחודש אחד? איך מגיעים לכמעט 50% התנדבות עובדים? שלי מלצר, לשעבר מנהלת אחריות תאגידית של
פודקאסט מעלה פרק 4: עפרי שבו, מנהל שיווק תחום טיפוח אישי ביוניליוור ישראל כיצד מותגים מנווטים את הדרך תוך שינוי התפיסה שלהם על ערכים, אמון
פודקאסט מעלה פרק 3: תקשורת, ערכים ומותגים כיצד מותגים מנווטים את הדרך תוך שינוי התפיסה שלהם על ערכים, אמון והתהליכים החברתיים-כלכליים שעוברים על ישראל. #הוקלט
פודקאסט מעלה פרק 2: הקהילה הגאה בשוק העבודה האם יש לישראל סיבה לגאווה? תמונת מצב של הקהילה הגאה ושוק העבודה בישראל. מושב מיוחד בשיתוף האגודה
פודקאסט מעלה פרק 1: מגמות הבריאות במזון ושינויים בהרגלי צריכה כיצד חברות המזון יכולות להתמודד עם מגמות הבריאות במזון ושינויים בהרגלי הצריכה? #הוקלט בכנס מעלה