המגמות של שנת 2009 בדיווח אחריות תאגידית

מאמר משותף של חברת Craib Desgin ו-PWC
מאת: מערכת האתר | 12/12/2010

ישנם הרבה ספרים ומדריכים המסבירים כיצד להטמיע אחריות חברתית כמו גם מחקרים המדרגים חברות לפי השקעתן בתחום. עם זאת, יש מעט מאוד מדריכים המסבירים כיצד לתקשר את האחריות התאגידית שלך לציבור. זה יתרונו העיקרי של מאמר זה.
הדו"ח הינו השלישי במספר שנכתב בעקבות סקירה רחבה של חברות והפרטיקות בהן הן משתמשות בתחום האחריות התאגידית. הסיקרה כוללת מגמות בדיווח, מדידה ובניהול של התחום. הסקירה מקיפה מעל אלף דוחות של אחריות תאגידית מכל העולם בנסיון לקבוע מהם הפרקטיקות הטבוות ביותר במגוון תחומים כמו:
מבנה דוח האחריות התאגידית
עיצוב (פונטים, גרפים, דיאגרמות ועוד)
נושאי מפתח כמו רוחב הסקירה, דיאלוג עם בעלי עניין ובדיקה בשטח
יעילות האחריות התאגידית כמו גם הצבת יעדים לעתיד
נוכחות ברשת של הדוח

למאמר המלא לחצו כאן