מפגש הפורום – יולי 2008: שיווק ירוק – מהפכה צרכנית או גרינווש?

העיתונים הכלכליים מוצפים בחדשות על עניינים סביבתיים, סקרים מצביעים על אהדת הצרכנים למוצרים ירוקים, וחברות בעולם ובישראל יוצאות עם קמפיינים למוצרים ירוקים, שירותים ירוקים או סיסמאות ירוקות. רשתות קמעונאות, יצרני ומשווקי מזון, מוצרי חשמל, קוסמטיקה, הלבשה, בניה, טכנולוגיה, בנקים וגופים פיננסים – כולם רוצים להיות ירוקים.
כדי להבחין בין גרינווש לירוק אמיתי, וכדי להפיק את המיטב מהמגמה הירוקה – אתם מוזמנים לכנס של פורום מעלה.

פורום העסקים של מעלה לאחריות חברתית יעסוק בדילמות ובפתרונות הקשורים לשיווק הירוק:
* מה זה, בעצם, שיווק ירוק? מוצר, אריזה או שירות ידידותיים לסביבה? התנהלות אחראית מבחינה סביבתית? קמפיין תרומה לקהילה הירוקה?
* כיצד מזמינים את הצרכנים לצרוך פחות משאבים – מבלי לפגוע ברווחים העסקיים?
* כיצד לתקשר אחריות סביבתית – מבלי לעורר תגובות ציניות?
* כיצד ניתן לממש את פוטנציאל אהדת הצרכנים לאיכות הסביבה?
* ואיך מתמודדות עם האתגרים האלה החברות המובילות בחו"ל?

הרצאות, case studies ופאנל, בהשתתפות מנהלי שיווק, עיתונאים ונציגי ארגונים סביבתיים, ינסו להשיב על השאלות הנ"ל ועל שאלות הקהל.
הכנס מיועד ל: מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי יח"צ, מרקומים, משרדי פרסום ויח"צ, מנהלי אחריות חברתית, מנהלי איכות סביבה.