מפגש מס' 18: אחריות תאגידית בחברות בריטיות.עמית מארח: קסלמן וקסלמן PWC ישראל. אוקטובר 2008

את המפגש פתחה הילי קרייזלר, מנהלת מחלקת הייעוץ לאחריות חברתית, אשר הציגה את פעילות החברה בארץ.
קסלמן וקסלמן PWC הינה חברה לייעוץ וראיית החשבון, הנותנת שירותים כארגון גלובלית והרואה חשיבות גדולה בשיפור מתמיד של ביצועים חברתיים-סביבתיים ומאמין שאחריות חברתית-סביבתית משמשת בסיס ליכולת השרידות שלו לאורך זמן ולכן החברה אשר כאמור משמשת כחברת ייעוץ בינלאומית מלווה חברות, מהגדולות בעולם, בנושאים הקשורים באחריות חברתית סביבתית.
החברה בישראל עובדת בתמיכה מקצועית של הפירמה העולמית, ובהקשר זה אירחה את פיל קייס שבא לצורך פרויקט עבור לקוח ישראלי.
הילי קרייזלר הוסיפה ואמרה כי מרגישים בשנים האחרונות התמקצעות של הפועלים בתחום בישראל אך בכל זאת קיים פער עצום בין החברות המובילות בישראל בנושא זה לבין החברות שרק מתחילות להתמודד איתו. הילי גם פרטה והסבירה כי קיימת בהקשר זה גם הבחנה נוספת בין חברות (B to B לבין חברות B to C) – הנושאים שהן מתמודדות איתם והאתגרים שלהן, שונים מאד ודורשים הערכות אחרת.
הילה כהן אשר משמשת כמחליפתה של שלומית הרשמן כאחראית על תחום האחריות החברתית של הפירמה עצמה הציגה את פעילותם הרבה בתחום הן בתחום סביבת עבודה, השקעה בקהילה ועוד.
אורח המפגש מר פיל קייס שהינו – Assistant Director sustainability and climate change
– יועץ בכיר ב- PWC בריטניה המתמחה בנושאי אחריות חברתית ובפרט סביבתית בחברות מהגדולות בברטניה, בעל ניסיון עשיר בעיקר בתחומי הבנקאות, הפיננסים והביטוח פיל קייס התחיל וסיפר על עבודתו כבנקאי במשך 11 שנה בבנק ברקליס בריטניה. שם החל את התמחותו בתחום ניהול סיכונים סביבתי-חברתית. פיל משמש מזה כ- 5 שנים אחראי על הייעוץ ב- PWC בריטניה.
פיל קייס הרחיב וסיפר כי בשנים האחרונות, הפכה בריטניה לאחת המדינות המובילות והמשפיעות בעולם, בתחום האחריות החברתית-סביבתית, עבור חברות עסקיות מקומיות כמו גם עבור חברות גלובליות. מנהלים בכירים ברחבי העולם שולחים נציגים לחברות בבריטניה כדי ללמוד על מגמות אלו.

למצגת של קסלמן וקסלמן