מענים ללקוחות ולמשפחות העובדים והגדלת מאגר הספקים.

בנק מזרחי טפחות מציע מגוון פתרונות ללקוחותיו, כולל מענים ייחודיים לחרדים וערבים, והגדיל את מערך הספקים. הבנק פועל רבות לתמיכה בעובדים ובמשפחותיהם, כולל פעילויות לילדים, וגם מציע לעובדיו מגוון אפשרויות להתנדבות בקהילה.

לקוחות:

הבנק מוגדר "מפעל חיוני" וממשיך להעניק שירות בהתאם למגבלות הנוכחיות. בין הפעולות שנעשו:

תקשור אפשרויות קבלת שירות ופתיחת סניפים

עם פרוץ המשבר ותחילת המגבלות על תנועת אזרחים, יצא הבנק בקמפיין על מנת לידע את קהל לקוחותיו כי הבנקאיים האישיים במזרחי טפחות עומדים לרשותם במגוון אמצעים. באתר ובעמוד הפייסבוק של הבנק פורסמו שעות הפעילות של "הסניפים הייעודיים" שבהם ניתן שירות פרונטלי בתיאום מראש בלבד. בנוסף, נשלחו הודעות SMS על הדרכים האפשרויות לקבלת שירות, שעות פעילות וכד', ונתלו כרזות בולטות בכניסה לסניפי הבנק. כלל המידע הועבר בערוצי המדיה ובאמצעים הדיגיטליים השונים, וכן בערוצים הייעודיים למגזר החרדי ולמגזר הערבי (בשפה הערבית).

שירותי דיגיטל

עדכון והרחבת מגוון האפשרויות לקבלת שירותים באמצעים דיגיטליים, כולל: העלאת הסכום המותר בהפקדת שיקים באפליקציה; טופס מקוון ל"הקפאת משכנתא"; סרטוני הדרכה ללקוחות על השימוש בשירותים ועוד.

מענה לצרכי לקוחות פרטיים

מגוון מוצרים המציעים פתרון לצרכים שונים של לקוחות פרטיים, ביניהם: דחיית תשלומי משכנתא בארבעה חודשים; הלוואה לכל מטרה לבעלי משכנתא בבנק; מגוון פיקדונות רלבנטיים למצב הנוכחי; התאמת הטבות מועדון הכרטיס לצרכי השעה; הצעת הטבות על מוצרים כמו מזון וספרים בשליחות עד הבית; הנפקת כרטיסי חיוב מיידי המאפשרים משיכת כספים במכשירים אוטומטים בכדי לאפשר לאוכלוסיות המקבלות קצבאות שונות למשוך את כספם ללא צורך בהגעה לסניף.

מענה לצרכי לקוחות עסקיים

מגוון מוצרים ופתרונות אשראי ייעודיים ללקוחות עסקיים העשויים לתת פתרון לצרכי התקופה, ביניהם: הלוואה בערבות המדינה במסלול מהיר ובליווי בנקאי אישי; הלוואות מקרן "דרומה צפונה" לעסקים באזורים גיאוגרפיים ייעודיים; אפשרות לדחיית תשלומים על הלוואות קיימות.

עובדים:

על מנת לקיים את הוראות משרד הבריאות והפיקוח על הבנקים, צמצם הבנק את הפעילות בסניפים וביחידות המטה. כל העובדים שנוכחותם אינה חיונית להפעלת הבנק במתכונת המצומצמת הוצאו לחופשה, על חשבון מכסת חופשתם השנתית.

על מנת לשמור על בריאותם של עובדים שנוכחותם נחוצה, הבנק נקט שורה של פעולות, ביניהן: פיצול יחידות לקבוצות עבודה קטנות אשר פוזרו במקומות שונים; אספקה שוטפת של חומרי חיטוי והתקנת עמדות חיטוי רבות בנקודות שונות בסניפים ובמטה; חלוקת ערכות חיטוי אישיות לכל עובד; התקנת מחיצות הפרדה בין בנקאים בכל הסניפים וביחידות המטה בהם העבודה היא בחללי עבודה פתוחים; התקנת מחיצות עיטוש בכל הסניפים לשמור על הפרדה בין הלקוחות לעובדים;  בנוסף הבנק מקפיד על התקנות ומודד חום לעובדים וללקוחות לפני כניסתם למשרדים ולסניפים.

אנו מקיימים תקשורת רציפה עם כלל עובדנו, אלו שבעבודה ואלו שבבית. לשם כך עשינו מספר דברים: הבנק דואג להעביר מסרים ברמה יום יומית המעדכנים את העובדים בנעשה בבנק. לטובת אלה שבבית – הבנק הקים ערוץ ייחודי לעובדי הבנק ברשת החברתית ובה מועלים תכנים המיועדים לסייע לעובדים ולבני משפחתם בנושאים אקטואליים שונים בעזרת ערכות הדרכה וטיפים להתמודדות עם המצב. בנוסף נבנה אתר במערכת האינטראנט הפנימי של הבנק ובו מידע ומענה לשאלות נפוצות ונפתחה תיבת מייל ייעודית לשאלות העובדים בנושאים שונים.

דאגה למשפחות העובדים

עובדי הבנק ובני משפחותיהם קיבלו שי לבתיהם כהוקרה על עבודתם והירתמותם למצב. בערוצי המדיה החברתית של הבנק ניתן למצוא מידע על קווי סיוע להתמודדות עם חרדה בעת משבר, פעילויות הפגה לילדים ונוער ועוד. כמו כן, ילדי העובדים נהנים מפעילויות שונות שמציע הבנק.

קהילה:

התנדבות עובדים

הבנק הקצה סכומי כסף משמעותיים כתרומה לעמותות העוסקות בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות בימים אלו: קשישים, משפחות נזקקות וילדים ונוער עם מוגבלות הנמצאים בבית.

עובדי הבנק גם כן לוקחים חלק בתרומה לקהילה. הבנק פרסם לעובדים ובני משפחותיהם אפשרויות להתנדבות ברחבי הארץ, מהבית ומחוצה לו. כך למשל, הבנק עודד את עובדיו לשאול ספרים מסיפריית הבנק במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך עם מיזם "סיפור חוזר", המופעל ע"י מתמודדי נפש. בנוסף, עובדי הבנק ביצעו רכישות של מתנות לחג הפסח באופן מקוון מעמותות ועסקים חברתיים על מנת לסייע להם להמשיך ולפעול בימים קשים אלה.

ספקים:

הקדמת תשלומים

כחלק מניהול אחראי של שרשרת האספקה, הבנק רואה בספקים שותפים מלאים ביכולת להפעילו בימים אלו ומודע לקשיים שהספקים חווים בתקופה זו. על כן, הבנק הקדים תשלומים לספקים כך שיבוצעו באופן מיידי. הבנק גם הגדיל את מאגר הספקים הקיים על מנת למגן את הסניפים ביעילות ובמהירות.

מוזמנים לשתף אותנו בפעולות ובמענים שאתם מציעים בתקופה זו אשר יכולים לתרום ולחזק את החוסן החברתי בימים אלה.

מוזמנים לשתף

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

המשיכו לעקוב אחר הפעילות שלנו:

התעשייה האווירית | רתימת היכולות הטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר, תוך שמירה על המשכיות עסקית

שימוש בטכנולוגיות להתמודדות עם המשבר תוך שמירה על המשכיות עסקית. התעשייה האווירית רותמת את היכולות והטכנולוגיות לסיוע בפתרון המשבר, כדוגמת ייצור מכונות הנשמה במפעל טילים.

Read More »

אינטל | הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים

הגדלת התרומות תוך מיקוד בחינוך, בריאות ורווחה, והרחבת התמיכה בעובדים. אינטל ישראל מגדילה את תקציב התרומות וממקדת אותן בשלושה תחומים מרכזיים: חינוך, בריאות ורווחה. החברה

Read More »